RSS Feed

Triologie: 1. AM ALES CU DRAGOSTEA

Posted on

Am ales sa scriu o serie de 3 povesti care mi-au decis soarta si dupa cum tot timpul mi-o repet: “Fac cele mai proaste alegeri din viata mea!”

In functie de interesele tale din viata iti centralizezi atentia, te focalizezi in functie de ceea ce tu vrei de la viitor, de la tine, de la ceilalti, de la persoana iubita.

Am ajuns sa ma consider batrana.. de ce? Pentru ca simt ca la 25 ani inca nu am realizat ceva si inca nu am marcat ceva, inca nu am pus acea amprenta nicaieri sa stiu ca äcolo am fost eu si am reusit sa fac asta”. Consider ca am ajuns la nivelul de plafonare..eu dau sa cresc dar ma lovesc cu capul de tavan..incepe sa ma doara capul de cat lovesc, si n-am reusit sa fisurez iesirea mea. Ma simt exact ca o planta ce ia nastere si trebuie sa iasa din pamant… si se inalta. Numai ca la mine, e ciment nu pamant.

Recunosc ca nu sunt o persoana careia ii place sa perieze, careia ii place sa se linguseasca, careia sa ii placa sa piarda vremea la cafele si la sucuri si tigari sau careia ii place sa barfeasca. Recunosc ca sunt de cele mai multe ori omul potrivit la locul potrivit, tocmai ca sa aud conversatiile sau informatiile de care am nevoie si recunosc ca sunt omul nepotrivit la locul nepotrivit cand aflu fara sa vreau ceva ce poate afecta pe altcineva.

Faptul ca nu mi-a placut neaparat sa epatez, sa ies in evidenta, sa ma dau in spectacol a avut avantajele si dezavantajele ei. Avantajul este ca uneori unii te vad atat de insipid si transparent incat nu se sfiesc sa se fereasca de tine si sa iti furnizeze informatii gratuit… ma fac ca nu dau 3 bani pe informatiile lor. Altatata e chiar nefolositor sa nu iesi in lumina reflectoarelor…unii nu te pot privi ca pe unul de al lor incat sa te invite la iesiri, cafenele, barfe, alteori te lasa sa crezi ca esti un scuipat intins pe asfalt.

Am fost undeva la mijloc in toata povestea asta…nici femeia insipida, nici cea din lumina reflectoarelor, am avut sanse sa pot fi una de a lor…una din grupul acela care ia decizii de comitet, una din grupul acela care are influenta si care iti poate crea beneficii, dar trebuia un compromis si nu ma refer la a face sex cu seful… NU nu nu… aici era vorba de un grup mixt, fete si baieti, “äi mai importanti dintre importanti” dar sacrificiul meu impunea sa renunt sau sa neglijez persoana iubita, pentru a avea timp sa ies cu ei, sa petrec cu ei, sa umblu ei pentru a putea fi una de a lor.

Si…. AM ALES CU DRAGOSTEA! dar nimeni nu iti spune ca dragostea nu e un taram lin, cu drumul drept, iar in momentul in care alegi sa stai cu persoana iubita tocmai pentru a nu ti se reprosa mai tarziu ca ai devenit altcineva sau ca il neglijezi e doar inceputul la ce va urma… vor urma poate momente mai tensionate la locul de munca, momente in care vezi clar acea privire…”hmm asta se marita in curand, se face femeie de casa”…. “asta nu e una de a noastra” momente in care vei fi calcat in picioare si nu vei avea autoritatea necesara de a riposta, momente in care vei fi bataia lor de jos si nu vei putea decat sa miauni de undeva de sub masa ta…si sa ti se rada in nas. Dar cand vei ajunge acasa vei stii de ce ai ales cu dragostea, pentru ca e el care te ia in brate si unde simti ca nimeni si nimic nu poate sa iti arunce “acea”privire, iar privirea lui va fi mereu plina de licar in ochi. pentru momentele in care zambiti si ocolul pamantului e prea putin…merita sa spui AM ALES CU DRAGOSTEA!

About babbyella

Sa destindem un pic atmosfera, sa facem totul cu placere... sa scriem ce vrem fara politica, pozitii sexuale si chestii zilnice.... scriu degajat, lejer, pentru ca-mi place... O pasiune ramane tot o pasiune.

Leave a Reply

